Moto na weekendowe wypady

Pomocy, Help, Hilfe, Aiuto, Secours, Socorro

Moderator: WS

Awatar użytkownika
Kubu$
Znajomy
Imię: Kuba
Sprzęt: Transalp XL700

Moto na weekendowe wypady

Post autor: Kubu$ » czw kwie 17, 2014 4:04 pm

Po 2 latach od zrobienia prawka nadszedł w końcu ten moment, w którym rozglądam się za zakupem moto. Będzie to mój pierwszy sprzęt, co - jak mniemam - jest dość istotnym faktem. Chciałbym, żeby sprzęt był przede wszystkim wygodny, do jazdy turystycznej i dla przyjemności, głównie na kilkudniowe wycieczki. Podejrzewam, że mówiąc wygoda ma się na myśli pozycja wyprostowana, dlatego też motocykla oferującego możliwość takowej jazdy poszukuję (jeśli się mylę śmiało wyprowadźcie mnie z błędu, jestem raczej laikiem w temacie podobnych aspektów sprzętu). Jeśli chodzi o cenę górną granicę ustalam sobie na 20k, nie znaczy to jednak, że motocyklem kupionym za połowę tej ceny pogardzę, wręcz przeciwnie, jak najbardziej wezmę pod uwagę.

Poprzeglądałem forum, poczytałem wiele postów i wybrałem modele, które wg. mnie zasługują na uwagę, jak choćby ze względu na ograniczoną pojemność (600-900), niezbyt dużą wagę, typ, rozmiar (mój wzrost to 180cm) czy przystosowanie do jazdy o którą mi chodzi. Poniżej wymieniam modele, które rozważam:

Suzuki GSF600 Bandit
Suzuki SV650
Suzuki GSX750F
BMW F650
BMW F800R
Yamaha FZS600 Fazer
Yamaha XJ600
Yamaha FZ6N
Honda CB600F
Kawasaki Z750
Aprilia Shiver 750
Triumph Sprint 900 Sport

Zdaję sobie sprawę, że wymieniłem sporo modeli, jakby nie patrzeć różnych. Dlatego prosiłbym o odrzucenie tych z nich, których na pewno nie polecacie wraz z uzasadnieniem. Chodzi mi tutaj np. o fakt, że - jak zasłyszałem od doświadczonych znajomych - niektóre roczniki niektórych modeli są po prostu o wiele gorsze od swoich poprzedników/następców.

Będę wdzięczny za wszelkie rady oraz opinie posiadaczy wymienionych sprzętów na ich temat.

Awatar użytkownika
polly
GP
GP
Sprzęt: sózócki

Re: Moto na weekendowe wypady